30 sept. 2009

Poezie New Moon :>

Am fost în întuneric numai,
Durerea a fost greu de suportat
Nu am avut nici voinţa de a trăi
O zombie fără viaţă în umbră.

Dar am gasit Soarele.
El a fost luminos şi frumos
El mi-a adus din umbră
Deşi gaura din inima mea niciodata nu dispare

El a fost prietenul meu cel mai bun şi de
L-am iubit, şi el a iubit
-Mă intorc, nu am meritat
Iubire,inima mea a vrut'o altcineva

Dar il doare cand se gândeste la el
Chiar şi numele lui, il doare
Gaura adanca din inima mea
El si-a dat seama cum mă doare să aud numele lui.

El a vrut să ia durerea departe
El a vrut ca eu să il uit
El a vrut ca eu să fiu iubita
El a vrut să fiu a lui.

Am vrut sa fiu cu el
Dar eu chiar nu am putut,
As putea uita pe cine am intalnit odata,
Iubit, şi nu puteam să pastrez această şansă.

Am fost în întuneric, singura.

Niciun comentariu: