31 oct. 2009

Carti Kris&Taylor

pe Books Express am gasit o carte completa despre viata lui Kristen Stewart si un despre Taylor Lautner.Din pacate cartile sunt doar in Bucuresti,dar puteti face comanda care va ajunge in max2saptamani...Merita sa le cumparati.Eu am facut comanda pt o carte cu Rob aici si vine saptamana viitoare...
Asadar: pt cartea cu Kriss comandati aici
http://www.nautilus.ro/components/com_virtuemart/shop_image/product/6c103f2dd74e3e1758cb2bcdbead27e1.jpg
pt cartea cu Taylor comandati aici
Taylor Lautner Me & You
Iar bonus....va las pe voi sa spuneti ce carte va mai place dintre acestea de aici

2 comentarii:

Reneesme spunea...

super cool...:X mio comand si eu pe cea cu Taylor...
aaa...si....poate ne tii si pe noi la curent cand iti vine cartea cu robert;)...sa ne mai spui cate un secret:D

AnNy spunea...

am sa va tin la curent....promit:)