24 ian. 2010

Kristen Stewart despre dansul la bara


Kristen Stewart vorbeste cu jurnalistul Marc Malkin de la revista E! News despre rolul ei de stripteuza din filmul "Welcome to the Rileys".

"Welcome to the Rileys" a fost o adevarata durere, literalmente, pentru Kristen Stewart.
.Sunt multe barfe despre filmul independent,in care ea joaca rolul unei stripteuza de 16 ani , care este luata de catre un barbat casatorit , interpretat de catre James Gandofili.

"Am dansat de cateva ori la bara." mi-a zis Stewart sambata, la premiera filmului la Sundace Film Festival. "Aveam lovituri pe picioare.M-am prostit, facand asta."

Destul de ciudat, dar i-a cam placut ."Cu cat am vazut mai mult, cu atat am vrut mai mult." spune Stewart. "A fost ca o ciudata auto-ura.

Directorul Jake Scott a spus ca a fost cam mult cand Stewart a filmat scenele de dans.

"A fost ingrozita" a spus Scott.Clubul de striptease in care a dansat a fost chiar un club,si a fost foarte murdar.Dar ea a reusit."

Scott, de asemenea a pus-o pe Stewart sa joace cu o stripteuza profesionista. "Ea este cea mai buna din afacere" a zis el. "Deci ea a fost cea care a contribuit si nu a luat droguri sau altceva de genul, dar ea a fost capabila sa o prezinte pe Kristen fetelor de acolo.Ea a fost capabila sa o introduca in acea lume."

Dar daca te astepti la miscarile lui Stewart in showl fetelor poti sa uiti asta. "Aici nu este vorba despre o stripteuza.Aici este vorba despre o copila distrusa."a spus Scott.

Stewart a zis "Lucru bun la personajul meu este ca ea nu e sexy."
SURSA: aici

Niciun comentariu: