24 feb. 2010

Fan Fik !



Mikyutza a terminat capitolul 9 si 10 (prima parte) din "Dance for life" aici
Eu am terminat capitolele 47 si 48 din "Universitatea Meyer" aici si aici
Si capitolul 11 din "Easy as Breathing" aici
--
Venerutza a inceput un nou FanFic, si anume "Ratacitoarea". Primele 2 capitole le gasiti aici

Iata si un mic rezumat:

"Ayanna, o fata aparent obisnuita, si-a abandonat lumea si neamul. Motivul? Ea este foarte speciala. Cei ca ea se nasc odata la sute de ani, si cei cu acea putere sunt destinati sa conduca. Dar ea nu vrea sa fie Dumnezeu. Nu vrea sa isi foloseasca darul pentru ca ea zice ca nimeni nu trebuie sa isi judece aproapele, prin urmare alege sa plece din tara ei. Parintii au lasat-o, crezand ca este doar un moft si ca se va intoarce cand se va simti pregatita. Dar daca stiau ce poate sa faca in realitate, nu ar fi lasat-o sa plece. Prin urmare a ajuns il lumea oamenilor. Incearca si acolo sa se integreze, dar se pare ca ii este imposibil. Crede ca nu exista un loc in Univers pentru ea, dar se inseala. Pentru fiecare exista un loc, un scop, si o persoana. De multe ori, Ayanna a avut raspunsul tuturor intrebarilor chiar in fata ochilor, dar a refuzat sa dea importanta, a refuzat sa creada. Va reusi pana la urma sa vada realitatea asa cum este sau va trai pentru eternitate in propria ei lume, refuzand sa vada adevarul?"

-------------------------------------------------------------

Iar pentru cei interesati, Eu si MaDa am "infiintat" un blog,cu si despre muzica. Aici veti afla toate melodiile noi,aparute.Noi speram sa va placa:D Life Music

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place ff foarte mult!
am observat ceva, si am vrut sa intreb, dc e o greseala.
la unele capitole scrie un numar si cand deschizi documentul apare alt numar.
la 20 apare 21, 21-22, 22-23, 23-24, 39-40 si la 40-41. la 2 capitole apare numarul 24 primul are numele regulile fetelor si al doilea are grija de mine.
sper ca nu te superi pe mine, nu am vrut sa comentez, doar am intrebat.
spor in continuare la tradus.