27 mar. 2010

Ce v-ar placea sa cititi?

M-am gandit sa incep un nou fik...dar nu ma pot decide,asa ca am nevoie de ajutorul vostru:D.Aveti de ales intre 4 ficuri.Eu va las si rezumatele fiecaruia,si am sa astept sa vad ce v-ar place cel mai mult. (comm)

1.Dying for love >  Bella mai are 6 luni de trait. Ea decide sa iasa din cochilie si il intalneste pe Edward,cineva care traieste pentru eternitate. Când el încearcă să descopere secretul ei, el se îndrăgosteşte în timpul procesului. Va deveni ea,un vampir pentru el?
2.Bordering Dusk >Totul se petrece peste multi ani dupa Breaking Dawn. Nessie este gata pentru a începe şcoala.Dar, pentru pericolul Cullens nu sunt niciodată prea departe şi se ascund în locuri neaşteptate.
3.Equinox > O continuare a Twilight Saga. Jake si Nessie vor incerca sa aiba o relatie. Dar ce se va intampla cu viitorul familiei Cullen?
4.Dark side of the New Moon >  Luna noua din punctul de vedere a lui Edward.Edward o paraseste pe Bella,pentru a o vana pe Victoria, cu care se confruntă Volturii, iar cand va veni,va realiza ca Bella a devenit ceea ce a fost menita.

Ei...ce credeti?Care v-a captat mai tare atentia?:)

4 comentarii:

KilLer spunea...

suna interesant bordering dusk:>

Anonim spunea...

eu as vrea 1 sau 4 :X:X

Anna spunea...

2 si 3:X:X
ptr k se intampla dupa BD,si e atat de interesant:X:X

Nessie:X spunea...

ku siguranta nr 2:X